Sjukling

2009-11-11 12:17:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon godmorgon. Ni kan ju kanske gissa, jag är sjuk idag.. Så här var det, jag vaknade av att jag grinade imorse, hahah. Jag tror jag drömde en mardröm, kommer inte ihåg :P Men då var klockan typ halvsju. Så jag klev upp, eller jag satte mig upp i sängen. BOMBOMBOM, mitt huvud.. Så jag la mig ner igen och somnade om :P Vaknade igen för typ 45 min sen. Ingen var hemma, hoppas mamma vet att jag är hemma idag så hon kan sjukanmäla mig. Jag missar SO-provet idag också :// Funderar faktiskt på att gå till skolan sista lektionen och göra det. Fast då kommer det bli en jävla massa klagomål, folk är så jävla rädd för svininfluensan. Så jag tror att jag hoppar över det, och gör det på omrovstiden nästa vecka, eller imorgon, för förhoppningsvis mår jag bättre, det är ju bara lite huvudvärk. Har tagit en huvudvärkstablett också så snart borde jag må lite bättre.

Idag ska väl inte jag göra nåt speciellt, plugga lite kanske. Vi får se, men nu ska jag ner och äta frukost. Puss.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback