Snart snart snart !

2009-11-11 15:35:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men asså åh, orka vara storbloggare. Dom har ju bara en massa problem! Bråkar med alla och man kan inte lita på någon, shit alltså.
Vet ni vad jag kom och tänka på, det är snart jul :D Jag längtar. Det är så mysigt med allt, seriöst. Undrar vart jag ska fira jul i år. Mamma, pappa, mormor, Cornelia, mattmar, Åre? Jag vill till Åre, men det kommer nog inte bli så, jag tror att det blir hemma hos Cornelia och så åker vi direkt upp till åre på natten. Och jag har värsta planen, jag ska vänta med att öppna några julklappar tills nästa dag i Åre, värsta kul. Då blir det ändå en sån känsla, att vi firar jul i Åre. Jag ska vänta med att ge Elin & Oliver deras julklappar också tills Åre, och så ska jag gömma dem. Feean vad kul :D Sen kan jag säga till Fanny & Sanne att dom ska spara en julklapp tills dem kommer upp. Jag längstar och drömmer mig bort.

 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback