SNÖ - Hiss eller Diss

2009-11-05 16:09:25 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså neej. jag glömmer bort att blogga hela jävla tiden. Har så mkt annat jag måste göra på datorn. Då glömmer jag alltid bort det! Men haha, jag ska börja blogga  minst en gång direkt när jag kommer hem från skolan, en gång på eftermiddagen och en gång på kvällen. Alltså blir det minst tre inlägg per dag. Och ändast två av dom får vara utan bilder! Alltså måste jag ha minst ett inlägg per dag med bilder.

Så okej! Det snöar här i Östersund. Ovanligt nej. Trots det vaknade jag imorse och fick en chock. Det var en blandad chock. Dels så hatar jag snö,  för snö = skidor och jag har åkt skidor sen jag föddes så det är inte kul. men samtidtgt, snö = JUL, åre och snöbollskrig :D


Kommentarer
Anonym

du e c00l

2009-11-05 16:18:40

sv. men du är coolare ;)

2009-11-05 21:35:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback