Some very old pictures

2009-11-30 16:01:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh, jag upptäckte just en jävligt cool sak. På den här datorn kan man överföra bilder från eller till mobilen via bluetooth, hur coolt är inte det ;) Då kan ju jag börja ta ex. DRESSCODE-bilder med pappas mobilkamra (på 12.1 mp) och lägga in :D Allt börjar lösa sig. Då kan jag ju bjuda på några gamla mobilbilder i dålig kavlité.


Middagen för npn dag sen :D


Elin och pappas en del av pappas jobb


Moa Nylanders helt normala händer


Haha, man måste vara kreativa på rasterna på skolan, och när det är en massa byggare där med en massa roliga saker, utnyttja läget!


Elins försök att sminka mig som prinsessa, och mitt försök att sminka Elin som rockare.


Världens sötaste tjej i the perfect man


Mira Fira

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback