SOMMAR NU!

2009-11-06 15:21:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh. Åh. Åh. Jag vill verkligen ha sommar nu. Inte vinter. Nej. Nej. Nej! Jag orkar inte med kyla och slask! Snälla Gud jag ber! Jag saknar Storsjöcupen, Storsjöyran och allt som har med sommaren att göra. Ute sent på kvällarna utan att behöva frysa, grillat, sitta ute och äta middag, även myggen! Jag saknar att bada, sola och plågas av solen. Svetten som ska rinna (usch). Jag vill ha sommarlov och sovmorgon varenda morgon i tio veckor. Jag vill kunna veta att jag inte behöver göra nånting, inga läxor ingenting. Bara vara ute och ha det skönt, umgåns med kompisarna. Jag saknar att kunna skratta åt alla andra eftersom dom har fotbollsträning. Jag vill vara naturligt solbränd och fin. Ha, lätta kläder istället för några klumpiga skor och vinterjackor. Jag kan även gå arfota om jag vill. Jag vill kunna helt spontat bara ha en myskväll med kompisarna och sova över utan att behöva tänka på skolan.

Sitter och kllar igenom alla sommarbilder på bdb, facebook alla skivor jag har bilder på. Åh. Åh. Åh! Jag kommer nog inte bo kvar i Sverige när jag blir stor. Jag är helt enkelt ingen Vinter-människa, jag är en typisk Sommar-människorna. Hejdå.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback