Yesterday

2009-11-10 15:11:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Men ja, igår pkte jag ner på stan direkt och träffade Ebbaah (nu måste jag klargöra för er alla följande: jag känner ju två Ebba och typ tre Olivia. Så Ebba N = Ebba elr. Abbiee, Ebba A = Ebbaah, Olivia G = Olivia, Olivia L= Ollivia, Olivia J= Olivja, lägg det på minnet, punkt slut.). Vi beslöt oss för att gå in i varenda affär på typ hela Gågatan. haha, ja, vi gav upp efter ett tag. Och så gick vi och provade några skitsnygga kläder på Lindex (Y). Sen åt vi middag på donken, shit alltså, fett k0000lt. Sen gick vi hem till Olivia som har flyttat till stan nu :D Fettnice lägenhet. Stannade där tills mamma skulle hem (som hade vart i våran nya lägenhet på stan) vid typ 20.15. Skyndade hem och såg på Chuck. Haha, ah.Bilder dårå ,skulle jag tro att ni vill ha.

Dem kommer, one momet.







Urgullig bild














Kommentarer

kikar in:D allt bra?:)

2009-11-10 15:45:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback