Åre

2009-10-04 20:29:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen hemma!

Det har vart en riktigt bra helg i Åre med Fanny, Sanne & Petter :)

Kortfattat om helgen:

Fre:
Sålde fika vid ica med Julia & Olivia, haha det gick ju hyfsat. Sen ner till Åre och inget spec hände.

Lör:
Gick upp för halva tegebacken för att få se snö (trots att det snöade då!) med Elin ;) Sen ner på byn och höstmarknade, den sög bokstavligen. Vi stack hem drygt en timme senare. Spela en jävla massa Mario GoCart. Ut i mörkret och leka kurragömma med dunk :D Jag och Fanny ägde !

Sön:
MarioGoCart. Ner på byn spela bowling.
Omgång 1: Kom trea xD
Omgång 2: Kom etta !!
Totalt: Kom tvåa ! :D

Sen köpte Fanny en mössa, Sanne skidglasögon, Petter jacka och jag inget :P
Hem och spela spel osv osv. Sen stanna vid Sibylla och äta. Jag tog ett mini meal och Fanny ett big meal men dom var lika stora (?).

Nu ska jag ladda upp några videoklipp från min & Elins "backevandring".

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback