Borta Bra Men Hemma Bäst

2009-10-27 22:59:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nejmen okej. Nu är man hemma då! Skönare värre! Trots en kanon "weekend" i Stockholm känns det sjukt skönt att vara hemma igen. Min säng har jag ju iaf saknat mest! Den där sängen jag sov på i hotellet som skulle föreställe 4-stjärnigt - no words..

Hight Svhool Musical var jättebra tycker jag, absolut sevärd! Trots Kevin Borgs skådespelstalanger.. Och trots alla shopping timmar blev det inte så mycket köpt, lägger ut en bild senare.

Imorgon ska jag förmodligen på Boda Boo med maaaassssaaa, men ärligt talat jag vet inte om jag vågar. Förra året var det så jäkla läskigt! Och för er som inte vet vad Boda Boo är så kommer en snabb förklaring:

"Boda Boo är närstan samma sak som Boda Borg, bara det att dom har släckt ner alla lampor så det är kolsvart! Och så går det omkrin en massa utklädda spöken och skrämmer en, dom gömmer sig i banorna och så.."  Och för er som inte vet vad Boda Borg är, kommer en förklaring:

" Boda Borg är ett äventyrsställe där man ska klara av en massa olika banor i olika rum. Bättre än så kan jag inte förklara"

Hihi, ska jag gå och ta kort på allt nyinköpt :) Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback