It's all about me

2009-10-16 15:38:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hola, ursäkta uppdateringen. Men igårkväll funkade inte vårat internet, så jag var tvungen att krångla på. Sen så vra jag kvar på skolan ganska länge idag för vi fick fika av Moster eftersom att vi hjälpte hon igår med att slänga skräp på skolan (min moster jobbar på min skola). Vi fick även åka runt i en kundvagn runt i skolan, happyface säger jag bara. Nog för att det var ganska smärtsamt att klämma ner sig två stycken i en sån där liten vagn, men det var helt klart värt det!

Idag var det checkdag också (man får jobba med vilket ämne man vill under hela dagen). Mycket SO och NO blev det.. Favvoämnerna, eller ?

Snart ska jag till far och sitta barnvakt ikväll då, Olivia G ska joina mig (förlåt men jag måste) :D Vi ska nog bl.a titta på Titanic, det var länge sen. Och imorgon ska jag på Lungviksgårn och kolla på Ebba, Emma & Erica när dom spelar. Och sen på söndag ska jag på 70års-kalas, morfar fyller år. Vi ska på Arcura och äta.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback