Tidsinrutat Schema

2009-10-21 07:43:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God Morgon.

Ska snart dra iväg till skolan, dvs om jag orkar.. Nerå. Men ja, fett segt att kliva upp så här tidigt varje dag! Men det är bara tre dagar kvar nu, sen är det loooov !!!

Der är typ första gången jag har hunnit sitta vid datorn på mornarna. Jag har ett ganska inrutat tidsschema på morgonen, och bryter det är det risk att jag kommer för sent.. Haha, the true life of Jonna. Men idag blev jag klar långt innan, pga att jag har vart tvungen att tävla hela morgonen med mina småsyskon, annars blir dom aldrig klar. Elin hade fått på sig långkalsonger & ett par jeans på en kvart! Och jag vet inte hur länge hon satt och åt, osv.. Oliver är iaf lite snabbare.

Men nu måste jag gå, ha en bra dag, så hörs vi när jag kommer hem då. vid 14.40.. Puss€

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback