10 fakta jag nyss upptäckt

2009-09-18 19:22:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Jag har fått några ärr på mina fötter efter min & Majas vandring på Andersön.

2. NU två år senare (?) har mina blånaglar på fötterna försvunnit. Jag fick dom när jag spelade storsjöcupen för sista gången. Och hur länge sen var inte det!? Två år sedan ?

3. Jag är helt fullständigt besatt av twilight! Kan inte sluta läsa böckerna, oroar mig över hur jag ska ta mig in på bion den 21 november på premiären av New Moon.

4. Jag har kommit på ett fett bra sätt att presentara mig - Hej Jonna Odensala - Hahahaha min och Ebbas (Arne) humor.

5. Jag har maximal otur när det gäller att välja disco(dans)grupper.

6. Min mobil är Weird, nu finkar den igen...

7. När jag ska trycka på "Enter" trycker jag alltid på sjuan x)

8. Nu funkar inte min mobil :S Och jag fick nyss ett sms som jag inte ser vad det står. Berättar ang. min mobil i nästa inlägg.

9. Klockan är 19.19 nu men jag är inte så vidskeplig så att jag knackar.

10. Vidskeplig heter Superstitious på engelska - och det et jag för att våran engelslärare tjatar om det hela tiden, enda sen sexan.


Kommentarer
ebbaa

haha !

hej jonna odensala xD



vi kommer alltid i dom bästa grupperna ;) <3

2009-09-19 17:19:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback