Gårn all day long

2009-09-21 14:07:53 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan kass uppdatering. Men jag är hos pappa, och ni som är ny på bloggen så har jag förstört sladden till internet där :// Måste nu vänta tills Kim (min bror) kommer hem från Thailand.

Har iaf vart på gårn idag heela dan. Ebba, Emma & Erica spelade och jag kollade på :P Ja, det var soooft. Vi ska dit imorgon också.

Nu ska jag göra lite reaserch om Napoleon & Franska Revolutionen... Låter kul, skitkul!

Vi hörs väl snart hoppas jag :)
pusss

Kommentarer
liinnelisabeth' http://beib.blogg.se/

Shiit vilken fin blogg! ((:

2009-09-22 18:42:41

måste säga att jag diggar ditt förnamn! ;D Jag blir alltid lika glad när jag träffar på andra som också heter Jonna! :)

2009-09-22 20:19:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback