Kändisdjungeln

2009-09-19 22:52:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, jag vet, vilka jävla spekulationer det har blivit om kädisdjungeln. jag tyker att det delvis är vidrigt. När det är massa insekter & sånt. Men det är ju för min otroligt STORA fobi för insekter & småkryp.

Men iaf kändisdjungeln. Det är inte många man känner igen heller.

Men jag säger bara en sak KARL-PETTER for life!
och jag måste ju berätta en sak.

Min engelskalärare Sonja bodde i ärmland förut och hennes bästa kompis är ingen mindre än Karl-Petters mamma! Och hon (mamman) hade sagt nåt liknande till Sonja (om K-P).

"Nu får det ta och räcka, först Bonde söker fru, sen Let's Dance och nu det här (Kändisdjungeln)

Hahahaha k00lt va?! ;)


Nu ska jag gå och kolla klart på Freaky Friday :)

pussgodnatt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback