Kung Fu Panda

2009-09-06 00:07:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej hej godkväll.

Mina syskon har somnat och här sitter jag. Lyckades fixa internet trots den paja internetkabeln :P

Funderar på att gå och lägga mig snart. Sitter faktiskt och kollar på Kung Fu panda nu för andra gången ikväll. Jag satte på den igen för att det blev så tyst :P Den är sjukt kul ska jag säga er ;)

Haha, såg nu att Elin & Oliver ligger och sover på ena halvan av soffan, alltså ligger dom typ över varandra (misstolka inte) Oliver har typ ett av sina ben över Elin och Elin har sitt andra ben över Olivers andra och bla bla bla, går inte att förklara. Det var iinte så intressant så, ja.

puss eller nåt

Gårdagen är historia
Morgondagen är ett mysterium
Men idag är en gåva

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback