Trasig sladd :(

2009-09-02 15:13:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vet ni varför jag inte uppdaterade igårkväll :P
Jag råkade förstöra internetsladden så jag kom inte åt internet.
Men nu är jag hemma hos mammi igen och ska stanna här tills lördag.

Skola idag, slutade för typ 40 min sen. Imorgon har vi lagdag ! Och det innebär att vi (i C-laget) ska gå och svara på en massa frågor upp till någonting och sen en massa sammarbetsövningar - jag orkar inte ! Och egentligen ska man vara två från varje årskurs (det är niorna som fixar det här) men eftersom vi i C-laget inte har några sjuor kommer det bara bli 2 åttor & 2 sexor i varje grupp. Aja, jag tror att ungefär hälften av alla som läser det här inte fattar vad jag snackar om...

Och eftersom det inte blev nån Jonna hissar & dissar igår blir det nog idag :D

pussss


Kommentarer
J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d] http://favouritechild.blogg.se/

sv; hehe thx

2009-09-02 15:15:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback