From me to you

2009-09-02 15:55:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



 Dansen. Äntligen har dansen börjat, ska gå tre nu imorgon :) Funderar även på att böra på den nya "dancehall" :D Nån som hänger på :)

MSN. Har jag hissat det förut ? Jaja, då är det värt två hissningar, för om man inte har gratis sms så är det ju jätte bra :P

 Picassa. Från och med när jag fick den här datorn har jag använt mig av picnik eftersom jag inte har photoshop. Men nu har jag precis upptäckt picassa :P Hahhaa, snabb tjej !!

Twilight! Nu har jag börjat läst böckerna, är dock bara på ettan nu :P



Fucking östersund väder - det är sviiiiinkallt i början av september !! :@ Jag ska iaf flytta utomlands när jag blir stor !!

Läxor. Alla ni som går i en årskurs mindre än åttan - ni har inget att längta efter, och all ni som går i en årskurs gögre än åttan - lycko er som har allt det här förbi er.

 Svininfluensan rykterna. Snälla ta det lungt, det är bara ett jäkla rykte att ni kommer dö om nu får lite ont i halsen. Relax folket.

 En person. Nömner inga namn, men du äger inte världen. Och nej Ebba, det är inte Petra :P


Kommentarer

svininfluensa är läskigt!

2009-09-02 16:54:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback