Wendlas dansstudio

2009-09-03 15:45:06 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Måste fan vara svårt att vara danskoreograf, hur hittar dem på sina rörelser? Man kan ju inte bara komma på nya steg, eller ?

Skitsamma, ska på dans sanrt, så jag ska försöka få i mig lite mat. Har ju tre danser på raken. Vilken ordning, vilka danslärare eller vart jag ska va har jag ingen aning om, vet inte ens när jag ska ta bussen :P Det enda jag vet är att jag ska gå discodans, street/funk (vilken blanding) & teknik med Ebba(arne), Olivia & Maja.

Menmen, det var lite ointressant. Vi hörs förmodligen när jag kommer hem.

Och vad önskas ?
- What if
- Tips
- Tanke/Fundering
- Vill-ha-lista
(kolla kategorier så fattar ni)

Kommentarer

GRATTIS DU ÄR MED I VECKANS BLOGG TÄVLINGN. NU ÄR DET UPP TILL DIG O RAGGA RÖSTER

2009-09-03 22:42:22
Anonym

tankar/funderingar :D hihi

2009-09-04 01:04:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback