Boriiiing

2010-04-15 14:15:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har verkligen ingenting att skriva om. Har suttit här i en halvtimme och försökt att skriva nåt. Jag kan ju göra som jag alltid gör och skriver om min skoldag, men hur jävla intressant är det då? Då kan jag ju lika gärna låta bli att skriva, utan kamera suger livet, överdrivet ja...

Halv fem idag har vi "lilla genrepet" till dansen. Vi har varken placeringar, kläder eller en full dans. Livet är underbart. 

Imorgon är det freeeedag och äntligen helg. Sen är det bara en vecka kvar tills alla fotbollstjejer åker till Spanien med sitt lag, ibland ångar man att man slutade. Det blir jag och två till tjejer i klassen kvar hemma, i en vecka. 

Sen så har jag konfaläger och dansuppvisning samma helg. Valet är väl ganska självklart, dansuppvisning. Men om jag inte går på lägret kommer jag kanske inte få konfa mig. Hjälp mig. Jag har dansat i fem år och inte vart med på en enda uppvisning pga att jag har vart bortrest varje år.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback