Utvecklingssamtal

2010-04-14 15:37:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jamen tjena alla bloggfans. 

Jag hade utvecklingssamtal idag, det gick väl bra. Man gör inte så mycket, man går bara igenom sina omdömen typ. Sen så hade vi fika, det var mest ballerinakex för det var ingen som hade orkat bakat. Men det var gott ändå. 

Och sen så fick jag skjuts av Rebecka på cykeln till busshållplatsen, haha, precis när vi kom ut ur skolan såg jag bussen komma så då racede Rebecka och jag hann faktiskt med. Tack Rebecka haha. 

Nu hade jag tänkt och ta något och fika, hungrig som man är. Och juste, det var pannkakstävling på skolan, Magnus åt 15 stycken! Usch vad äckligt. 


Så här bra är min kamera just nu... Måste verkligen lämna in den på lagning.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback