1:a December

2010-12-01 14:03:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon. Är hemma och är sjuk idag igen kanske inte berättade att jag var det igår också.. Har precis klivit upp ur sängen. Igår gjorde jag inte så mycket, jag låg i sängen och såg hela säsong 2 i O.C. för femhundrasjuttioelfte gången & nu håller jag på laddar ner säsong 3, det är den bästa :D

Meeeen, jag har faktiskt hunnit baka en blåbärspaj såhär på morgonen, men medans den är i ugnen nu så ska jag ta och äta lite frukost. 

Och juste det är ju första december idag vilket betyder att julen närmar sig mer och mer. Och man får ta första chokladbiten ur chokladkalendern. Och första avsnittet av julkalendern har vart, måste se den nu. Vi hörs senare puss. 


Min fina chokladkalender i år :D

Kommentarer
Pia(smilinggirls) http://smilinggirls.blogg.se/

Vilken söt chokladkalender! :D

2010-12-03 11:25:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback