DAY 07 - YOUR BEST FRIEND

2010-12-02 17:51:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hmmm. Veeeem? Vet inte. Jag tror inte att jag har en enda just bästa vän liksom. Som Marissa Cooper & Summer Roberts, eller Serena van der Woodsen & Blair Waldorf osv. Men jag har många nära vänner och om jag ska välja nån av mina närmaste vänner blir det två stycken underbara tjejer. 

En som jag har känt sen vi började första klass & en som jag inte känt lika länge men endå klickade direkt med. ♥ Det finns inte så mycket att säga om dem förutom att jag älskar dem över allt annat och vill aldrig förlora dem. Jag har nog aldrig bråkat med nån av dem och båda är gääälet snygga. 

Olivia Gabrielsson & Ebba Nilsson, ily ♥

Sen finns det förstås vänner som betyder minst lika mycket som jag också älskar. 

Kommentarer

fin blogg :)

2010-12-03 08:58:35

undra om det är många som har en sån bästa vän som serena och blair är t ex..

2010-12-03 14:12:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback