Flip it

2010-12-07 21:02:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom hem från dansen för ett tag sen. Det var sista gången innan showtime. Då bjöds det på pepparkakor & julmust, fick i och för sig det igår på dansen också, b u s i g t ! Kan absolut inte dansen och var tvungen att gå tidigare men det kan bli en upplevelse att visa upp det också. 

Imorgon ska vi åka till gymnasieskolorna för att typ kolla hur det ser ut och så där. Vissa är mer pepp än andra.. Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen hoppa i säng och bota min plötsliga huvudvärk. 


Bjuder på den med tanke på min... 1, 2, 3... hur många hakor är det?

Kommentarer

sv: Hej Jonna!

Självklart kan jag göra det! Ska försöka skriva ett inlägg om det i morgon då :) Är för trött nu.

Men kika in i morgon!

Pussen

2010-12-08 21:46:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback