Särinlägg

2010-12-04 19:25:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag vart på stan med Ebba. Vi skulle handla julklappar, men det gick inte så bra. Istället så  träffade vi Olivia, Emma & Simon. Då skulle Simon köpa en julklapp till Olivia (how cute?) så jag fick ta Olivia och gå iväg på eget håll medans dom andra skulle fixa det. Jag fick med mig en tröja till mig själv hem.. 

Snart kommer andra Ebba hit för att hämta upp mig så vi kan åka vidare mot första Ebba för att sedan åka vidare till Matilda. Så ser min kväll ut. Nu tänkte jag säga hejdå. Hejdå. P.S. En fågel viskade i mitt öra att ett tidsinställt inlägg kommer upp vid 21.26 tiden. 


Mitt ena öga är större än mitt andra.. Tog och klippte page.. Eller är det kanske bara halsduken?

Kommentarer

söt bild :) allt bra?

2010-12-06 19:14:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback