Too cool for school

2010-12-02 11:49:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon. I morse hade jag ställt klockan på halv sju och var uppe en sväng, meeeeen insåg sen att det inte är någon idé att pallra sig bort till skolan för jag skulle endå vart tvungen att gå hem igen... Så jag gick och la mig igen, meeeen kunde inte somna om, så vad gör man. Gossip Girl mina vänner.

Nu ska jag stiga upp, kika på julkalendern, båda avsnitten, för av någon anledning såg jag inte det första igår, äta frukost, och faktiskt göra något av min dag. Hejdå. 


Vad passar bättre än en vacker bild från Thailand på mig & Sammy?

Kommentarer

härlig bild! :)

2010-12-02 19:15:27
Neow, utan mitt ego är jag inget! http://neow.se

fett brun !

2010-12-03 11:13:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback