Day 26 – Your fears

2010-12-27 12:41:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


För det mesta är jag inge rädd för mörker, det kan vara om jag har kollat på en skräckfilm, fast så känns det inte mycket bättre om det är ljust. Men insekter, alla sorters insekter är det värsta jag vet. Så fort jag ser en insekt kan mitt hjärta börja hoppa i 180 och uscha.. Vanliga traditionella insekter har jag inga större problem med, men fortfarande problem. Men när jag åker utomlands och träffar på alla exotiska insekter kan jag dööööö. Typ kackerlackor, gräshoppor lika stora som handen, ormar (räknas som en insekt), stora håriga spindlar, allting.. Om jag bara söker på insekter på google och får upp en massa bilder ryser jag, det är det äckligaste & hemskaste som finns... 

Och att äta insekter!!!!!!! På varenda nattmarknad i Thailand sist så fanns det små stånd med friterade, grillade, kokta you name it insekter! Fyihelvete vad äckligt!


Så där såg det ut! Smaka kanske?

Kommentarer

Bara en liten, alltsåå jag håller med om att dom är äckliga, men kanske itne lika mycekt... men usch !! hur kan man äta insekter !?!? ;o

2010-12-27 22:26:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback