Allmänt inlägg om allt.

2010-02-01 15:13:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma från skolan och nu blir det råplugg! Allvarligt talat, jag har tre viktiga prov framöver. NO imorgon, Svenska i-över-morgon och Engelska nästa vecka. Bee cool, stay in school.

Först ska jag ta något att äta. Mat är viktigt! Och alla som säger att dom ska banta kan gå och lägga sig! Njut av livet medan ni lever det!

Och en annan sak: Jag har snö! Snö=Kallt & Kyla, det hatar jag starkt, snö=skidor det hatar jag, snö=snöbollskrig uscha!, snö=allt negativt. 


En stor fet diss till snö!

Och yttligare än annan sak jag kan klämma in i detta inlägg. Jag och Fanny åkte ner på byn igår i Åre och köpte lösnaglar, Och dom sitter fortfarande på. Vanligvis brukar dom fara av på en gång. 




Kommentarer

Haft en bra dag? ;)

2010-02-01 15:54:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback