Bilder från dagen

2010-02-17 17:32:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gubben har gått och nu har jag laddat in alla bilder på datorn. Ebba försöker tvinga med mig till gårn men jag vettefan om jag pallar. Men jag ska sluta prata (skriva) och visa bilderna istället. 


Jag åkte somsagt inte skidor idag eftersom jag inte kunde trycka ner min fot i ett par pjäxor. Men jag var ändå där och sprang ner för backarna efter att jag hade åkt på Olivias skidor uppför liften, det var kul. (f.v Emma, Erica, Ebba, Julia, Olivia & Rebecka).

Olivia, Julia, Ebba & Rebecka

Fikade mycket. JAG BJUDER !

Sen hittade vi isgrottan och kröp in i den, hela vägen faktiskt. Det var jätte trångt på vissa ställen och man blev typ rädd. Men ett rum var jättefint, det såg ut som att det var kristaller som täckte väggarna. 

Jag på väg ut från isgrottan, man var tvungen att åla sig fram. 

I ett mellanstort rum

Jonna(som bjuder på denna bild med) & Hanna. Dock blev "kristallerna" inte lika fina på korten. Dom blänker liksom inget eller så. 

Haha roligast var ändå när vi skulle gå hem. Alla hade skjuts utom jag, Olivia & Rebecka så vi tog bussen. På väg ner till busshållplatsen är det värsta backen, jag lovar. Själva skidbacken ligger liksom på ett berg typ. Men iaf hela den bilvägen ner var det jääääättehalt så vi gick där och halkade och tappade alla skidor och allting hela tiden. Haha, det var askuul. Sen så klev vi ju på bussen med alla skidor, stavar och väskor. Men jag kunde hjälpa Olivia & Rebecka eftersom jag inte hade några skidor eller pjäxor. 

men det var en härlig dag. Jag är glad nu.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback