Ett allmänt inlägg, om nu liksom..

2010-02-10 21:35:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag sitter här och käkar pepparkaka. Haha, det känns fel. Jag vill liksom inte påminnas av julen. För då skulle det vara ännu längre vinter. Usch, verkar som att alla vill ha sommar nu. Så snälla vädergudar! Inskaffa sommar åt oss i Sverige/Östersund! Tänk bara vad mycket alla tidningar skulle kunna skriva om ifall det helt plötsligt blev sommar nu..

Pepparkakor är förstås det ända vi har hemma också, oturligt nog. Eller ja, det står en fet tårta i kylen. Liiite småfrestande måste jag säga. Jag har bara lust att springa dit och äta upp hela. Drömmen typ. Synd att jag och Moa åt upp alla kvarstående nonstops. Annars hade jag kunnat släcka mitt godissug med dom nu. 

Annars så måste jag plugga. Hur lyckas jag alltid vara ute i sista sekund. Prov imorgon.. Wich me luck. Hejdå.


Denna brunfärg skulle inte sitta helt fel, eller hur?!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback