Eye Toy

2010-02-27 18:15:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ÅÅÅÅH vad arg jag blir. Hur kommer det sig att hela fönstret stänger ner sig efter att man har suttit och skrivit ett super långt inlägg. Det är så störigt! Så nu skriver jag ett mycket kortare inlägg.

Anledningen till att jag inte har bloggat idag är för att jag helt enkelt inte har haft nåt att skriva om. Eller jag hade inte det i morse iaf. Dessutom skulle mamma ha datorn för hon skulle plugga, och min är ju hos pappa som ni vet. Men nu har jag hämtat den. 

Jag åkte hem till pappa efter att jag hade bakat lite mockarutor. Olivia kom och vi spelade det mycket efterlängtade Eye Toy. Snart ska vi ner på stan och kolla på ett ljusspel som är anordnat. 

Vill bara säga en sak till: MVG på SO:n, happyface. 

Men jag har faktiskt lite bråttom. Ljusspelet börjar 18.30 och jag måste ta mig in till stan. Aja, see ya. Puss.




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback