@ mammie's place

2010-02-19 11:36:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon bloggen. Jag har precis kommit hem från stan där jag fixade mina ögonbryn. Resultatet blev jättebra, jag lägger upp en bild sen för nu är jag hos mamma och ska hämta lite grejer, sen ska jag till pappa igen. Jag är ju ledig idag.

Gårdagen blev lyckad och vi hade jättekul. Vi dansade schottis och så. Det slutade klockan 21.00 och då kom Olivias pappa och hämtade oss och vi åkte hem till mig en stund.

Ikväll ska Olivia och kanske Ebba sova hos lilla mig. Pappa sticker ju till Åre och kommer hem imorgon. Då ska jag vara barnvakt hela kvällen åt syskonen. Vi ska ha mys och kolla på melodifestivalen tror jag.

Men nu ska jag åka, puss.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback