Spruta, check √

2010-02-04 13:54:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var man hemma från skolan. Hyfsat soft dag. Var och tog en spruta på engelsklektionen. I och med min flytt måste ju jag även byta hälsocentral, så jag var tvungen att åka in till stan för att ta den. Det var den andra sprutan av tre Gardasil sprutorna. Det gjorde ganska ont. Men jag är sprutvan, vet inte hur många jag har tagit. 

Nu ska jag packa ihop alla mina grejer som ska till mamma och om jag hinner rensa garderoben - BEHÖVS!! Sen måste jag även gå till affären och köpa mat till friluftsdagen imorgon.


Min stackars arm, ser ni plåstret och såret :(

En annan sak som jag nyss upptäckte var att jag har kvar några tomtar i fönstret, haha. Eftersom jag typ aldrig drar upp persiennen så har jag inte sett dom tidigare, haha. 



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback