Fackeltåget

2010-01-27 22:15:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fackeltåget. Det var, tidsfördriv. Jag och Julia sprang runt som några galningar innan och delade ut informations-lappar till allt folk där. PAPPER, VILL NÅN HA INFORMATIONSPAPPER?!?!?! Haha, jaa, det var roligt. Sen så gick vi med Magnus & Jonathan som bar facklorna, vi började längst bak men i slutet var vi längst fram, hihi. Det här med att hålla skola/klassvis funkade inge bra, inte heller det där med att hålla raderna, fyra stycken på varje rad med facklor på de yttersta. Alla gick huller-om-buller. 

Efter tåget, klev jag, Ebba & Betty på en buss men hoppade sen av den innan den kört, för vi kände bara för det. Det var ganska onödigt med tanke på att nästa buss gick 45 minuter senare. Men då kom Bettys pappa och hämtade oss.

Nu ska jag sova. Mitt mål denna vecka, var ju att somna innan 22.00, men det har inte gått så bra. Men nu ska jag lyckas. Därför säger jag godnatt. Sovgott och vi ses imorgon. Begravningsdagen.. :(





Bu för bilderna, dom sög.. Men min kamera är inte så himla bra.

Kommentarer

Hey, vad kul att du vill bli intervjuad:) Kommer välja ut vem det blir ikväll, så håll tummarna nu;) Kan tänka mig att välja två st personer, så att det blir två intervjuer istället för bara en... vilket betyder att du har större chans också:)



Lycka till!

Kram Matilda

2010-01-28 16:40:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback