MOBBOFFER

2010-01-26 23:00:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Som sagt, allt handlar om att bjuda på sig själv. En påminnelse bara.

Ikväll har jag vart på 2 timmars dans. En disco och en street-liknade dans. De här nivåerna går inte ens att jämföra med Wendlas. Discon på Wendlas är varken kul är bra. Vi var iaf på nåt som hetter Girlilicious också. Det är en mer feminin street. Det var roligt. Vi funderar faktiskt på att börja i dom, dock var det väldigt dyrt. 

Nu har jag  pratat med Olivia (t.h), vi har kommit överrens om att vi ska somna innan 23.30 idag, så jag hoppar i säng nu jag. Puss & Godnatt allihopa.
Det är en gammal bild, från en dag på stan för nån vecka sen. Jag känner mig en aning utstickande. DET ÄR INTE JAG SOM SITTER I MITTEN, DET ÄR NÅN RANDOM PERSON SOM INGEN KÄNNER ELLER VET OM!!! Sen så har vi en Olivia på varsin sida om mobboffret.

Kommentarer
olivia till vänter

detta är en söt bild jag gillar radom mobboffret

2010-01-27 16:26:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback