Skärpning Dessie

2010-01-09 12:09:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Desiree Gabriella Nilsson, även kallad Dessie. Du har typ Sveriges tredje/fjärde största blogg och uppdaterar aldrig! Igår skrev du ett inlägg på hela dagen, på kvällen.. Du har ett ansvar faktsikt. Du tjänar pengar på ingenting, pinsamt.




Jag kände att hon behövde uppfostran..
Godmorgon förresten. Jag ska en sväng till min Gammelmormor och hälsa på snart.

En annan fantastisk sak som hände nyss var att Mira satt och kollade på Mora Träsk, en Dvd. Sen helt plötsligt öppnade hon förpackningen till en annan film stoppade Mora Träsk tog ut den stoppade ner den i dens fodral och i Barnen i Bullerbyn. Sen tryckte hon på play, men ingenting hände. Då stängde hon av Dvd:n och satte på den sen, då funkade den. Hon är två år! Haha, jag tyckte det var fantastiskt.  

Kommentarer

hihi smart lilla syster! fast det är klart, hon har ju dig som stora syster och du är ju suuuper smar så:) <3

2010-01-09 13:07:09
Anonym

Missa verkligen inte Radiopojkens utmaning att driva en blogg till att

bli kändare än stockholmsbloggarna för att sedan sluta blogga.

Så stöd honom genom att följa hans blogg och sprida detta budskap

vidare. Låt inte alla kända bloggare va från sthlm. FÖLJ HONOM

PÅ: www.radiopojken.se Eller under bloglovin: Radiopojken TACK

2010-01-27 21:22:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback