Skridskoklassen

2010-01-26 15:54:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Skridskor idag på skolan. Haha, jag är bäst, punkt slut. 
Har sprungit runt som en galning nu i huset för att hitta Elins USB-sladd till mobilen. Utan framgång förstås. Men sen kom jag på mig själv att min låg i väskan. Haha.
Det här med skridskor är verkligen 8c:s grej.
Klockan 18.00 ska jag på dans med jättemånga, som jag inte brukar gå med. Hihi. Det blir något att se fram emot. Annars så har jag har ett inlägg på gång fullt med bilder från thailand, dock var inte jag med, men haha, endå. 
Rusar runt i lycka som Matilda brukar säga. Dock är det en hemlis. Smaka på ordet.
H-E-M-L-I-S-! Tihi. Pussdå

Kommentarer
MOa

smickarande vinkel XD typ kamel toe!! FY FAN <3<3<3

2010-01-26 22:11:16

det gillar vi moa (yyyyy) allt handlar om att bjuda på sig själv.

2010-01-26 22:53:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback