I'm stuck again. Please help me.

2010-03-28 19:56:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Min saga går inge bra. 

- Vilket humör är häxan på när det snöar ute? undrade hon.
Nu gick Rick in i koncentration och fick fram ett papper ur Aksäv. Det var en översättning på vilket humör häxan var på i olika väder. Han letade fram snö och såg att häxan var förvånad.
- Vilket humör är häxan på när det snöar ute? undrade hon.
Nu gick Rick in i koncentration och fick fram ett papper ur Aksäv. Det var en översättning på vilket humör häxan var på i olika väder. Han letade fram snö och såg att häxan var förvånad. 

Sen då?! Herregud, jag ska aldrig bli författare. Nu avbryter jag mitt skrivande och ritar en matchande bild till min berättelse som förresten heter "Masknätmo-folket på Sidarap-ön".

I'm still alive and I'm still a troll...



Note to myself: Borsta ur håret direkt efter du duschat och inte ett antal timmar senare. Inte värt det!

Ah, juste. Jag har fixat en ny RSS-ikon samt en Maila Mig-ikon (som inte fungerar, den är bara där för den ser snygg ut) längst ner i menyn. Check it out, and peace out.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback