PAPARAZZI

2010-03-02 15:13:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma igen. Sista dagen på elevensval idag tråkigt nog. Imorgon är det vanlig skoldag. Fast det är ju: 

Onsdag
Torsdag
Fredag
LOOOOOOV

Mars
April
Maj
SOMMARLOV

Gud vad skönt. Jag lääängtar. Sen så är det ju Påsklov och massa lediga dagar där emellan. 

Jag har videoklippet (våran musikvideo) nu. Men det är inte säkert att jag får lägga upp det, jag måste få allas bekräftelse först. Och det är inget att se fram emot, den suger haha. 

Men bilder är alltid kul. Ebba & Betty gick runt och tog massa kort med alla dom såg idag på skolan haha. Jag var fotograf.


Ebba & Julia


Betty, Filip & Ebba


Ebba & Olle


Ebba & Betty, dom blev lite sur när ingen ville ta kort med dom.


Emma, Erica, Ebba & Betty

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback