What if jag jobbade.

2010-03-19 14:54:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vad länge sen det var jag gjorde en What If.

Men tänk nu om det skulle vara så att jag hoppade av skolan och började jobba. Vad skulle jag jobba med då?


Kanske skulle jag vart en brandman och räddat massa liv samt riskerat mitt egna. Nej, det skulle nog inte funka...


Jag kanske skulle vart en brevbärare och sprang runt på Östersund gator och delade ut post. Haha nej, det skulle ha vart för jobbigt.


Jag kanske skulle ha blivit en busschaufför och kört runt. Då skulle jag iaf vart jättetrevligt och sagt hej glatt till allihopa. Men nej, man blir så fet av det jobbet. 


Kanske pilot? Hm, nej jag skulle vart rädd att krasha och vara "den skyldige" för fleras död, usch...


Polisman kanske? Springa och jaga olika tjuvar. Nej, då skulle jag vart rädd att bli mördad av olika dumma skurkar.


Jag kanske skulle kunna få min alldeles egna talkshow som Jay Leno och ha gäster som Miley Cyrus. Eller inte...

Nej jag passar helt enkelt bäst där jag är nu, framför skolbänken...

Dock inte iklädd skoluniform

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback