Babbel, onödigt, nattinlägg, herregud

2010-05-06 00:40:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej okej, jag suger på att ha bloggpaus. Det är liksom då man kommer på alla idéer och man får tillbaks känslan av att vilja blogga igen. Men jag ska hålla mig, lite längre. Det här får bara bli some kind of a nattinlägg eller nåt. Ni behöver inre läsa allt, för det blev ganska mycket, mycket skit helt enkelt. Sånt som man tänker på på natten.  

Kan bjuda på en dagens outfit. 



Det är ju trots allt dom där kläderna jag har gått runt i sen i söndags. Dag ut och dag in. Jag orkar liksom inte byta om på dagarna. Och ja, eh, ursäkta min otroliga kobenta pose, det var inte meningen. 

Jag mår inge bra. Jag tog nyss lite hostmedicin för jag trodde jag skulle dö av min hosta, men det var osmart. För nu känner jag att jag vill hosta men kan inte. Skitstörigt. Sen så smakar allt jag äter jättekonstigt, även vattnet, så jag börjar undra om jag har tagit överdos av nånting som har invaderat mina smaklökar. Bara en nattankte sådär...

Jag minns sist jag mådde såhär dåligt. Eller nä, då mådde jag sämre. Det var en ren plåga. Det var magont, fruktansvärd magont. Och jag var i spanien och hälsade på Maja som bodde där då, det var samma dag som jag skulle åka hem. Usch, det började redan på morgonen när vi skulle åka till flygplatsen. Och hela väntan på planet vid taxfreen, hela flyresan och inte nog med det. Hela 6 timmars långa tågresan hem från stockholm. När jag kom hem sent på kvällen försökte jag sova, men det gick inte. Det slutade med att jag fick åka in till akuten. Det var förstoppning...

Ahmen, nu blev det såhär mycket text och lite bilder igen. Men jag har ingen kamera, det vet ni. Jag har inte ens lämnat in det på lagning än. Jag har bloggpaus, jag ska inte blogga. Jag har idéer nu, dom kommer ni få se, sen, när jag börjar blogga igen. För det här är bara ett litet nattinlägg.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback