HÄRLIGARE

2010-05-19 22:48:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Resan till Thailand i höst är bokad. 3 veckor i mitt kära paradis med fina vänner och underbar mat. Nej okej inte det där sista, jag är inte så himla pepp med thai-mat. Det här blir femte gången jag åker, samma ställe som vanligt - hua-hin (vi har hus där). Lite trist att inte få se resten av thailand, men vafan - inte klaga, jag älskar hua-hin. 

Sist jag var i thailand: 

Munkar på stranden 


Sola på stranden


Spela strandtennis


In da House


Out da house, man ser vårat tak på vänstersida


Okej, jag har ju vart i Bangkok också, hehe ;) MBK shoppingcenter!!


Kommentarer

fan vad nice att åka till thailand ;)

2010-05-20 13:54:52
Sara

vilka ska du till thailand med? :)

2010-05-20 14:25:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback