Help me

2010-05-26 20:25:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi kör på traditioner. Fanny kommer på lördag och spendar some time med mig. 

Annars då. Har lite för mycket i skolan för att prioritera bloggen just nu. Har pluggat matte som fean eftersom vi har prov imorgon. Sen så har jag läst en massa, haha. Jag måste lämna in en bokrecension innan sommarlovet och jag har ingen bok att skriva om. 

Jag rensade hela min garderob idag också. Eller jag har ju inga kläder här hemma hos pappa, men det låg en massa gamla kläder i garderoben som var typ strl. 146-152 och så. Så nu är min garderob helt tom, hehe. 

Imorgon är det Storsjömaran. Motsatsen till årets höjdpunkt. Jag dööööör. Det är såklart en springtävling. Nästan 1 mil ska vi springa imorgon. Man får välja motionsgruppen eller tävlingsgruppen - gissa vad jag valde så dum som jag är. Tävlings... Det betyder att jag måste springa, GAAH!!!

Nu ska jag gå och förberda mig mentalt, bye.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback