Shopping

2010-05-20 18:56:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är lycka när man kommer hem med massa shoppingkassar efter en dag på stan. När man sedan tänker på hur mycket pengar man spenderat är det inte lika kul...

Jag hittade iaf en jeansjacka och en sommarklänning. Fick enorm beslutsångest inne på Indiska, jag kunde inte välja vilken klänning jag ville ha. Det stod mellan en vit & en svart. Så det blev den vita för den kändes mer somrig. 

Det är superfint väder ute, som jag sa... Jättehärligt. Jag har vart och kollat på min systers fotbollsträning en stund och ska nu äta. Har knappt ätit nåt idag men är ändå inte hungrig. Whats up with the magsäck liksom. 


Liten bild på jackan. Tänker inte ta kort på klänningen för jag ska ev. har den på skolavslutningen och då får det bli en överraskning.

Kommentarer

Fin blogg!

Besök gärna min och lämna en komentar också :D

2010-05-21 23:34:48

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

2010-05-24 14:23:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback