:'(

2010-05-25 16:28:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Deprimerande dag på skolan idag. Redan andra lektionen fick vi reda på att våran lärare har fått cancer så 3 lektioner ägnades åt att gråta. Usch. Jag var tvungen att sitta och jobba matte när våran rektor kom och läste upp ett brev Sonja hade skrivit till oss för att inte börja storlipa. 

Men de 2 sista lektionerna blev roligare. Först var det brännboll på idrotten och vi var så få. Sista lektionen hade niorna sin vårshow med massa dans, sång & uppträdanden. 

Wanna know a secret? Jag har fortfarande inte städat mitt rum. Det är det min blogg handlar om nu, hehe.

Kommentarer

jag vet att jag är din idol jonna

2010-05-25 21:19:12
Anonym

stääda rummet jonniie det är stökigt



/ eeeeeem

2010-05-25 22:31:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback