DAY 01 – INTRODUCE YOURSELF

2010-11-26 14:00:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag heter Jonna Nyman. Ett Elina däremellan också men det är väl inte världsviktigt. Jag tycker mellannamn är ovärldsviktiga. Iallefall, jag är femton år och tjugofem dagar gammal. Jag är född och uppvuxen i ödestaden Östersund, ja, tyck synd om mig! Skulle kunna säga att jag bor i Thailand också för vi har ett hus där, men det vore väl att överdriva eftersom jag är där max en gång per år. Skulle iochförsig kunna säga att jag bor i Åre då också eftersom jag har en stuga där, men det vore bara ännu mer öde. 

Jag dansar på fritiden. Alltmöjligt faktiskt. Disco, jazz, street osv. Det är roligt, men inget jag lever för. Jag gillar all sorts musik men om ni insisterar på att veta exakt vad så klicka här för att komma till min spotify (har precis startat en ny spellista hehe).

På teven ser jag helst Vampire Diaries eller Desperate Housewives ♥ Men egentligen är det inget jag har tid med så jag håller mig till datorn och kollar på repriser. 

Jag tycker att julen är överskattad och vill ha en rosa julgran i år. Vad mer vill ni veta?



xoxo jonna.n

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback