DAY 03 - YOUR PARENTS

2010-11-28 18:36:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




En pappa vars namn är Ulf Nyman. Gift med Ullis som är mamma till 2 av mina syskon (inte mig). Fyller 50 år nästa sommar men det låter bättre att säga att han är 49 år så jag håller mig till det. Jobbar som en och annan chef på Banverket som inte längre heter Banverket utan Infranord eller nåt liknade. Vad mer, är pappa till 4 barn, tränar ibland, har ett hus i Östersund, ett i Åre och ett i Thailand. Tycker om att åka skidor osv osv. Världens bästa pappa ♥



En mamma som heter Kicki Nilsson. Ja hon heter Kicki, alla frågar vad hon egentligen heter men Kicki är hennes riktiga namn. Hon föddes dock inte till Kicki utan Veronika, men ett byte har skett. Fråga mig inte heller hur det kan ha gått från Veronika till Kicki.. Magnus heter el boyfriendo och är pappa till 1 av mina syskon, Mira. Kändisen.. Mamma är 44 år, shit snart 50.. Mamma tycker om att åka utomlands (iaf tyckte..) och så tycker hon om mig såklart. Världens bästa mamma ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback