DAY 05 - YOUR DEFINITION OF LOVE

2010-11-30 23:45:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kärlek kan vara kärlek till många olika personer eller saker. Det kan vara kärlek till familjen, kompisarna, ett husdjur, en sport, ett fritidsintresse eller helt enkelt en pojkvän/flickvän. Sån kärlek har jag aldrig upplevt så jag vet inte hur det känns. 

Men kärlek till familjen har jag vart med om och samma sak med kompisar. Husdjur vet jag inte, jag har ju haft runt 9 st olika husdjur men vart allergisk mot dem alla så mycket kärlek har det väl inte varit :P Och till en sport eller fritidsintresse, visst jag gillar att dansa men jag skulle inte dö för det.. Och sen finns det ju massor av annan kärlek också. 

Var rädd om varandra ♥



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback