TONIGHT!

2011-04-30 03:20:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Detta inlägg är dels tillägnat Simon eftersom han har tjatat hela kvällen nu! 

Tänkte att ikväll ska jag inte göra någonting för jag var så otroligt trött. Men hade lite ärenden (haha lol!) att göra inne i Odensala där jag nu hängt varje kväll så Ebba & Simon kom och hämtade upp mig på cykeln. Sen mötte vi upp massa mer folk och lodade utanför Ica ett bra tag. Sen fick Simon för sig att klippa sig men skillnaden blev inte så stor kan man säga, hehe. Åkte till Statoil och hängde där med, förjäkla coola vi är måste jag säga. Men  sen blev det på tok för kallt så jag cyklade hem igen. Nu ha jag tänk att sova innan klockan blir alldeles för mycket, vilket den dock redan är... Så ja, Godnatt & Grattis Kungen!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback