BOWLIIIIIING

2011-12-31 17:57:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det nyårsafton för att upplysa er alla som inte visste det. För att fullfölja den årliga tradiotinen var vi ute med alla familjer vi nånsin har känt (typ) i pulkabacken för att just åka pulka. Åkte några åk innan vi lessnade och tog bussen till byn för att återigen bara göra som vi alltid gör. Vi köpte ansiktiskmask osv bara för att vi alltid gör det. Otroligt onödigt. 

Kom hem, fixade pannacotta med Fanny, fixade i ordning maten till nio stycken tjejer. Nu måste jag skynda mig och fixa mig själv klar. Det är ju ändå nyårsafton. Dagen till ära får jag lov att klä upp mig lite extra. 

Bowlingen igår, Fanny vann, Fannys bild. Grattis Fanny!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback