Dan före dopparedan

2011-12-23 15:38:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorgon är det julafton. Känns rätt så onödigt att skriva det med tanke på att de flesta antaglien, med största sannolikhet redan vet det. Men ändå, julafton imorgon!! Helt sjukt om ni frågar mig, och atagligen någon annan också. Men ändå, hur gick det så fort? 

Idag har/ska jag ägna dagen åt att slå in julklappar, julstäda och fixa det sista inför imorgon. Åker snart upp till Åre igen för att tillbringa lovet där. Får se hur länge det blir, antagligen inte hela men större delen. Vi ska ju få besök av våra Stockholmare ni vet, hur underbart?!? 

Försökte förresten vara lite snäll mot min syster och be snällt om vissa kläder HON har tagit av MIG, det hela slutade med att jag fick lust att skjuta henne! Lättsamt liv man skulle leva utan syskon! 


Gosigt fika igår

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback