10 anledningar till varför mitt liv inte ligger på topp just nu

2011-02-06 23:09:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


* Min dator har damp och stängs av heeeeeeeeeela tiden av sig själv!
* Ikväll gjorde jag min BUS-debut vilket kommer resultera till att jag kommer vara helt fläckig imorgon. 
* I torsdags värmde jag maten lite för länge i micron vilket resulterade till att jag brände sönde rmin tunga vilket nu visar sig har gett mig stora blåsor på min tunga som gör jätteont :(
* Jag har missat att lämna in matteläxan i tid enda sen vi började med den och lämnar alltid in den försent, inget undantag den här veckan. 
* Till veckan har vi nationella i svenska. 
* Mamma hittade mitt läppsyl i min tröjficka som precis kommit ut från tvättmaskinen, nu är det helt förstört! 
* Imorgon slutar jag jättesent.
* Jag är jättesnorig och kan knappt andas. 
* Har tappat bort mitt HK-papper och får inget nytt! 
* Känner mig tjock, försöker dra in på godis osv men misslyckas. Varför plåga sig igenom livet liksom? 

Kom nu inte och säg: Tänk på barnen i Afrika! eller nåt liknande

Kommentarer

JOnna du är så välkommen att helt enkelt titta förbi och jämföra lår eller ngt med mig om du känner dig tjock, genast så kmr du må bättre!:D JAG LOVaR!!:)

2011-02-06 23:23:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback